Relatiedag VannoVa bij Richard van Schie

Relatiedag VannoVa bij Richard van Schie

Op donderdag 15 juni bood VannoVa de gelegenheid voor hun relaties om kennis te maken met hun nieuwste lid Santinikwekerij Richard van Schie. Ondanks het feit dat Richard van Schie geen onbekende speler is in het veld, was de opkomst op het bedrijf in Monster zeer hoog te noemen.

Richard van Schie: “Wij teelden tot 3 jaar geleden maar één cultivar, daarna zijn wij het assortiment gaan verruimen en bieden wij momenteel maar liefst 13 variëteiten. De wijziging van strategie blijkt een goede zet. Want we merken dat onze klanten het ruime aanbod kunnen waarderen. Nu wij officieel aangesloten zijn als lid van VannoVa willen wij alle relaties de gelegenheid geven om de Santini’s zelf te zien groeien en bloeien. Alle andere leden van VannoVa® zijn ook aanwezig, het is een mooie gelegenheid voor relaties om elkaar eens uitgebreid te spreken.”

Noviteit Bowie
In april introduceerde de Santinikweker de noviteit Santini Bowie, een hagelwitte Santini met een groen hart. De bloem is veelzijdig te noemen gezien Santini Bowie de eerste witte Santini is die goed verfbaar is. “Vandaag presenteren wij de vijf varianten die geverfd zijn door G. De Koning. Wij vinden het belangrijk om de mogelijkheden van Bowie in één oogopslag te kunnen laten zien”, aldus Richard van Schie.

Samenwerking
Richard van Schie: “De samenwerking met VannoVa® is nieuw voor mij, tot nu toe heb ik altijd bloemen onder eigen naam verkocht maar ik zie dat VannoVa zich sneller ontwikkelt dan ik individueel kan bijhouden. Door de kennismaking met VannoVa als gastlid, merk ik dat de samenwerking met andere gelijkgestemde kwekers mij ook verder gaat brengen. Met het oog op de toekomst voor mijn zoon Rick, weet ik dat we hier de juiste keuze gemaakt hebben. VannoVa® heeft een aantal leden waar de nieuwe generatie het stokje begint over te nemen. Heel leerzaam om hier van- en met elkaar te leren. Een leuke toevoeging hieraan is dat we vanavond de dag gezamenlijk afsluiten met het personeel van alle kwekerijen en ons distributiecentrum. Ook voor hen vinden we het tonen van onze waardering erg belangrijk.”

Bron:

Deel artikel