Samenwerking centraal in stand BBH op Trade Fair
Geplaatst op 26 oktober 2023
In de afgelopen maanden ontwikkelde het Bloemenbureau een vernieuwde strategie en aanpak. Deze is gericht op samenwerking met de sector en op verbinding van de sector met de consument. Samenwerking die ook zichtbaar is in de vele recente activiteiten die het Bloemenbureau presenteert op een grote videowall. Samenwerkingen met kwekers en handelaren, met mediapartners en retailkanalen.
Medewerkers zijn aanwezig om te vertellen over lopende en komende activiteiten en de vernieuwde strategische koers. Ook dit keer staan er in de stand verschillende presentaties op het programma die inzicht geven in voorkeuren en gedrag van bloemen- en plantenkopers. Met de stand biedt het Bloemenbureau onder het motto ‘Samen voor een sterke sierteelt’ alle ruimte voor ontmoeting en netwerken. Bezoekers zijn ook met eigen relaties van harte welkom. De eigen barista staat garant voor de lekkerste verse koffie.
Programma presentaties Bloemenbureau Holland, stand 6.18
7 november
11.00 – 11.30: De leefwereld van ‘Gen Y en Gen Z’, door Monique Kemperman.
14.00 – 14.30: ‘Zó kijkt de consument naar duurzaamheid in relatie tot bloemen en planten’, door Anne van der Wal.
8 november
14.00 – 14.30: ‘Zó kijkt de consument naar duurzaamheid in relatie tot bloemen en planten’, door Anne van der Wal.
Presentatie Trade Fair Theater
8 november
11.00 – 12.00: Trends en hun toepassing, trendexpert Aafje Nijman en arrangeur Jan de Koning presenteren twee van de consumententrends voor 2024: Meaningfull Earth en Playful Construction.