Rosemary Kimunya Floral Influencer bij Thursd.
Geplaatst op 22 maart 2024
Rosemary gaat de Thursd partners en haar community verbinden als Floral Influencer door veredelaars en kwekers en hun producten een podium te bieden via haar eigen sociale kanalen, en via blogs op Thursd. Zowel Thursd als Rosemary bespraken de toekomst van deze samenwerking en benadrukten de gedeelde visie om de zichtbaarheid van Keniaanse bedrijven en de sierteelt in het algemeen in Kenia online te vergroten. Door regelmatig farms te bezoeken, het creëren van content, en actief het publiek te betrekken bij zowel het lokale als het internationale publiek, kan deze visie worden uitgedragen.
Door de samenwerking tussen Thursd en Rosemary Kimunya, kan de sierteeltsector anticiperen op meer inspirerende content, impactvolle initiatieven en een nog sterkere nadruk op de kracht van bloemen. Deze samenwerking gaat niet alleen over het laten zien van de bedrijven achter de schoonheid van bloemen, maar ook over het benadrukken van de opmerkelijke mensen en hun verhalen.
Rosemary staat in de startblokken om de bloemensector te verrijken. Met een schat aan kennis, creativiteit en een hernieuwde focus op empowerment van juist de Keniaanse bloemensector. Kimunya's recente vermelding in de Top 100 Agribusiness Women in Africa, en haar filosofie om de mensen om haar heen naar een hoger niveau te tillen, sluiten perfect aan bij de missie van Thursd om de sierteeltsector wereldwijd te verbinden, te inspireren en te ondersteunen.
Thursd is een internationaal online platform/magazine met verhalen van en over bedrijven en personen in de sierteeltsector. Met deze verhalen verbindt Thursd de keten, van veredelaar tot consument.