Nieuw hortensiamerk gelanceerd: The Mastergrowers

Nieuw hortensiamerk gelanceerd: The Mastergrowers

Na hun fusie eind 2019, lanceren Erik van der Valk (Kwekerij de Bonfut) en Robin van Dijk (Dijk van Dijk) hun nieuwe merk The Mastergrowers. Een merk waar de liefde voor het ambacht, jarenlange ervaring en innovatie samenkomen.

Met een nieuwe doordachte huisstijl, een website, inspirerend beeld, gloednieuwe verpakkingen en uitgebreide social content zetten The Mastergrowers sterk in op merkbeleving. Een inkijkje in meesterschap 2.0, daar draait het om. Het delen van de liefde en het ontzag voor de natuur, de eigenschappen van een meesterkweker, maar ook de visie op de toekomst.
 
Beleving voor consumenten
Het nieuwe merk is online actief, maar ook op het schap. De unieke Masterpieces, waar het bedrijf om bekend staat, komen voor de consument nog meer tot leven met elk een eigen verhaal en sfeer op prachtige fotokaarten. De bijzonder vormgegeven hoezen en etiketten, zorgen voor een extra onderscheidend vermogen.
 
Met hun complementaire assortiment zijn The Mastergrowers in staat de volle breedte van het kamerhortensiaschap in het hoge segment te beleveren en verder te innoveren op het gebied van assortiment, kennis-en conceptontwikkeling. De onlangs aangekochte tuin maakt hun totaaloppervlakte kas en buitenveld maar liefst 21 hectare. Alle ruimte voor bijzondere (nieuwe) soorten in verschillende potmaten (van 9 tot 27) en prijspunten. The Mastergrowers adviseren klanten graag over schapvulling, prijssegmentatie en aankleding.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel