Nieuwe huisstijl voor Florca

Nieuwe huisstijl voor Florca

Florca, onderdeel van Dutch Flower Group, heeft afgelopen donderdag haar nieuwe huisstijl aan haar medewerkers gepresenteerd. De nieuwe huisstijl past bij de identiteit van Florca, is fris en klaar voor de toekomst.

Om dit te versterken is ook de naam veranderd van 'Florca Westland' naar 'Florca'. In het beeldmerk zie je drie belangrijke aspecten van het bedrijf terugkomen: bloemen, de wereldbol en vliegtuigen. De vertrouwde groene kleur is gebleven en de nieuwe huisstijl zal gaan bijdragen aan een grote herkenbaarheid in binnen- en buitenland. 

Bloemenexportbedrijf Florca is volledig gespecialiseerd in de inkoop, het verpakken en verzending van verse bloemen en planten per vliegtuig naar elk continent wereldwijd. Vanuit de moderne locatie op het Trade Parc Westland in Naaldwijk exporteert Florca verse bloemen en planten naar meer dan 60 bestemmingen wereldwijd.

Om dit waar te maken richt Florca zich op vier waarden: expertise, betrouwbaar, ontzorgen en oplossingsgericht. Deze waarden bepalen de werkwijze en strategie voor de komende jaren en zorgen ervoor dat Florca haar internationale klanten optimaal van dienst kan zijn. De komende tijd zal de nieuwe huisstijl worden uitgerold.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel