Open up to the world of flowers
Geplaatst op 05 mei 2021
"Bloemen en planten worden geplant, geoogst en verder gedistribueerd via onze logistieke systemen om uiteindelijk tot bloei te komen bij een van de grootste events van dit moment: The Eurovision Song Contest (het Eurovisie Songfestival). Bloemen en planten krijgen hierbij (letterlijk) een podium. Bij FM Group volg je welke bloemen door zijn naar de volgende ronde en hoe LM Flower Fashion Productions het creatieve proces beleeft."
Volg de FM Group socials (FleuraMetz, DGI, XL Flor, Kurt Schrama) en volg de weg naar het Eurovision! Voor dit event wordt samengewerkt met Every Alstroemeria, Anthurium Info, Berg RoseS, Dümmen Orange, Hoja Verde, Marginpar, Mobilane en Zentoo.
Open up
"Langzaamaan lijkt het oude leven te ontwaken, steeds meer winkels mogen open, maar we zijn er nog niet. Onze klanten verdienen nieuwe inspiratie en extra verkoopmomenten. Daarom roepen wij op tot: 'Open up to the world of flowers' met het Songfestival als grote kick-off. Waarbij we ook tussen de grote verkoopmomenten door en juist in dagelijkse situaties, bloemen en planten relevant houden. Open up to: een rijkere beleving van elk event, groot of klein, door het gebruik van bloemen en planten."
Bron: Goedemorgen