Opti-flor bezoekt klanten met kleurrijke roadshow

Opti-flor bezoekt klanten met kleurrijke roadshow

Van dinsdag 13 tot en met vrijdag 16 september brengt Opti-flor een bezoek aan een groot deel van haar klanten met een unieke roadshow op locatie. In deze rijdende showroom is het gehele assortiment van de kweker te bewonderen; van de klassiekers in de collectie tot talentvolle nieuwkomers.

"Een unieke manier van presenteren, dat bij ons intern geboren is", legt manager marketing Tim van Leeuwen uit. Iedere dag opnieuw dagen we onze medewerkers uit om hun ideeën voor de organisatie met ons te delen. Het beste idee belonen we jaarlijks met een prijs; Het Beste Idee van Opti-flor. Dit jaar was de winnaar van het Beste Idee de Opti-flor roadshow naar idee van onze medewerker productie Jantine Wennekers. Zij is werkzaam op locatie Original en écht een ambassadeur van het Opti-flor merk.

In totaal wordt een bezoek gebracht aan zo'n 35 klanten, volgens een route schema met afspraken. Bij deze klanten is het hele team vooraf uitgenodigd om een kijkje te komen nemen in een speciaal voor deze gelegenheid ingerichte trailer met onze unieke collecties vol bijzondere rassen en kleuren. Zo kan de hele interne organisatie van onze klanten het merk Opti-flor en de kwaliteit waar wij voor staan, beleven.

Opti-flor is de grensverleggende orchideeënkweker met het meest onderscheidende, breedste assortiment op de Europese markt. Unieke soorten en variëteiten met de wow-factor: 5-star kwaliteit in uitmuntende kleuren. Alle soorten zijn ingedeeld in zeven duidelijke collecties. Iedere collectie heeft een totaal eigen verhaal, beleving en uitstraling. Die positionering in collecties geeft hoogwaardige bloemisten en tuincentra in heel Europa houvast in hun assortimentsbeleid.

Bron: Goedemorgen

Deel artikel