Bloomon stelt nieuwe Creative Design Lead aan

Bloomon stelt nieuwe Creative Design Lead aan

Goldwyn Latuheru is aangesteld als de nieuwe Creative Design Lead van online bloemist bloomon. Met jarenlange ervaring en een passie voor het creëren van het bouwen aan merken en het begeleiden van (re)branding processen, zal Latuheru werken aan het versterken van de merkidentiteit en het leiden van alle creatieve initiatieven bij bloomon.

Latuheru brengt een decennium aan expertise in branding en digitale strategie met zich mee en heeft onder andere gewerkt voor De Bijenkorf, DEPT en Build in Amsterdam.

Latuheru is verheugd over zijn nieuwe rol. “Ik wil bij bloomon een online merkervaring creëren waar emotie en conversie hand in hand gaan. Ik geloof sterk dat koopbeslissingen nog steeds voornamelijk door emotie worden gedreven. Samen met het getalenteerde team van bloomon wil ik de online ervaring voor onze klanten niet alleen optimaliseren, maar ook een plek creëren waar elk digitaal contactpunt doordrenkt is van onze merkwaarden. Ik kijk ernaar uit om bloomon's digitale aanwezigheid te versterken en onze klanten een naadloze en aansprekende online shopping ervaring te bieden."

"We zijn ontzettend blij om Goldwyn in ons team te verwelkomen", zegt Laura Rees Weeden, Group Creative Director bij bloomon. "Zijn creativiteit, ervaring en enthousiasme voor het merk zullen onze klanten zeker inspireren in onze missie om een geweldige ervaring te leveren."

Bron:

Deel artikel