Nieuwe look Linflowers
Geplaatst op 02 november 2023
De vernieuwing weerspiegelt de rijke geschiedenis van het bedrijf, dat sinds 1880 hoogwaardige sierteelt. De resultaten gaan verder dan alleen een rijke geschiedenis en hoogwaardige kwaliteit; Linflowers heeft het vak verheven tot kunst.
Het vernieuwde familiewapen van Linflowers symboliseert de drie generaties en benadrukt de passie en toewijding. Leendert, een belangrijk lid van de derde generatie en al 8 jaar werkzaam binnen Linflowers, speelt een cruciale rol in het beheer van de nieuwste locatie van het bedrijf. Daarnaast richt hij zich op vernieuwing binnen het bedrijf op alle vlakken, waarbij hij de ontwikkelingen in de markt en de interne processen zorgvuldig in de gaten houdt.
"We zetten voortdurend in op vernieuwing, niet alleen op het gebied van kwaliteit, maar in alle facetten. Momenteel testen we de vacuümkoeling als een effectievere methode om de kwaliteit van onze troschrysanten te waarborgen. Als deze methode succesvol blijkt, zullen we deze oplossing op al onze locaties uitrollen," aldus Leendert.
De nieuwste locatie richt zich voornamelijk op de teelt van Baltica en sinds kort ook de Altaj-chrysanten, een soort met veelbelovende eigenschappen zoals uitstekende transportzekerheid, een goede vaaslevensduur en frisse bloemen. Linflowers streeft naar de perfecte balans tussen klantbehoeften en de stabiliteit van hun producten, met als doel hoogwaardige bloemen te leveren die langdurig in de keten passen.
Linflowers zal hun communicatie intensiveren en kijkt ernaar uit om de bezoekers van de Trade Fair Aalsmeer te verwelkomen op hun stand (standnummer 3.2) en kennis te laten maken met de nieuwe huisstijl. De nieuwe positionering en uitingen zijn tot stand gekomen door een mooie samenwerking tussen Linflowers, Royal Flora Holland (verbinder), Studio Blauw (creatie) en DVR (content). Deze vernieuwing benadrukt niet alleen de toewijding aan de kernwaarden van Linflowers, maar ook de voortdurende inzet voor vernieuwing in de sierteeltsector.