Thursd Online Trade Fair krijgt vervolg in 2021
Geplaatst op 04 december 2020
De Thursd Online Trade Fair (#TOTF2021) is een beurs die alleen online is te bezoeken. Op de eerste editie in oktober van dit jaar stonden direct al grote veredelaars, zoals Dümmen Orange, Royal Van Zanten, Ball, Anthura, Interplant, Evanthia en De Ruiter. Ook kwekersgroepen Marginpar, DecoFresh, Decorum en Addenda en individuele kwekers zoals Nolina en Gerbera United waren aanwezig op deze online beurs. Thursd verwacht ook straks weer een flink aantal mooie namen te kunnen presenteren. TOTF2021 wordt een voorjaarseditie, en is dus een uitgelezen plek voor aanbieders van seizoensproducten.
Marcel de Romph, managing editor van Thursd: "De reacties van zowel standhouders als online bezoekers op de allereerste online sierteeltbeurs in oktober waren geweldig. Er waren dan ook zo'n vijftig prachtige stands ingericht waar elke standhouder zich optimaal aan de hele wereld kon laten zien. Dit vraagt om een vervolg. Bovendien, we ruimen de beurs niet op na drie dagen; alle webpagina's blijven ook na de TOTF vindbaar op Thursd en worden zo door Google goed geďndexeerd. De redactie van Thursd besteedt veel aandacht aan de juiste SEO op elke pagina. Daarbij zijn er ook nu weer opties voor extra publiciteit in onze nieuwsbrieven en op de sociale kanalen."
Thursd, een internationaal online platform met verhalen van en over bedrijven en personen in de sierteelt, is inmiddels een bekend internationaal mediaplatform met bezoekers van over de hele wereld. Elke maand bezoeken ruim 70.000 mensen de website. Wekelijks worden 50.000 mensen bereikt met de nieuwsbrieven, en met een IPM van 15,6 lukt het om op Facebook maandelijks ruim 100.000 mensen te bereiken.
Thursd bereikt de juiste mensen
Jennifer Laarman, socialmediaspecialist van Thursd: "De online-strategie van Thursd werkt goed en wij bereiken steeds meer mensen, over de hele wereld. Bij de vorige editie van de TOTF kregen we ook veel bezoeken uit andere bloemenproducerende landen zoals Kenia, Colombia en Ecuador. Dit bereikt ons platform mede dankzij de hulp van deelnemers die via hun eigen kanalen zelf massaal hun online booth op Thursd promoten. Alle deelnemers bij elkaar bereiken op die manier heel veel mensen. En de juiste mensen, dat is nog het belangrijkst."
De bezoekers van de Thursd-website komen uit 87 landen, waarvan de VS, Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Frankrijk voor ruim 70% van de bezoekers zorgen.
Bron: Goedemorgen
Meer nieuws