Valentijn: Fleurop vangt liefde in boeket

Valentijn: Fleurop vangt liefde in boeket

Een stille liefde, prille liefde, oude of vertrouwde liefde… Elke liefde is uniek. Zoals jouw liefde is er maar één. Een persoonlijk cadeau is dan ook het beste Valentijnsgeschenk. Met haar nieuwe Valentijnscampagne laat bloemenspecialist Fleurop zien hoe je dat aanpakt. De commercial is vanaf zaterdag te zien, online en op televisie.

"Zijn het de sexy lange benen, blauwe ogen, de eindeloze energie? Of is het die zelfgemaakte risotto? Onze vakbloemisten staan deze Valentijn klaar om alles wat jouw liefde bijzonder maakt te vangen in een boeket", vertelt Wendy Smit, marketingverantwoordelijke van Fleurop. "En dat brengen we in beeld met onze Valentijnscampagne, waarmee we kijkers inspiratie bieden."

Risotto van bloemen
De tv-commercial vormt de basis van de campagne. Terwijl je luistert naar een liefdesverklaring, zie je hoe de bloemist op vakkundige wijze een boeket samenstelt. Het resultaat is een kleurrijke creatie boordevol bloemen. Een smaakvolle mix, zoals die overheerlijke risotto. "Online hebben we het 'Boeket op Maat' aan fleurop.nl toegevoegd", vervolgt Wendy. "Een boeket waarvan je zelf de stijl en kleur kunt bepalen en dat uiteraard met dezelfde zorg en aandacht door onze bloemisten wordt samengesteld en bezorgd."

Bezorg een goed gevoel
De campagne brengt de essentie van Fleurop in beeld: elkaar een goed gevoel bezorgen. "Iets waar onze bloemisten zich dagelijks voor inzetten. Met passie en vakmanschap maken zij de mooiste boeketten en weten zij in elke creatie het gevoel van de gever te leggen", besluit Wendy. Valentijn valt dit jaar op vrijdag 14 februari. Ben je niet in de gelegenheid om jouw liefde zelf te verassen? Bestel je boeket via fleurop.nl. De vakbloemisten van Fleurop bezorgen jouw persoonlijke verrassing met liefde.

Crossmediale campagne
De campagne wordt crossmediaal ingezet. Naast televisie wordt de campagne ook onder de aandacht gebracht via online video en display, social media en POS.

Bekijk de commercial hier

Bron: Goedemorgen

Deel artikel