Koning te rijk...

Koning te rijk...

Addenda introduceert bloeiende retail concepten en nieuw promotiemateriaal tijdens de IPM Essen. Naast de introductie van compleet vernieuwd POS materiaal ter promotie van de Campanula en Hebe, is het hoogtepunt in de stand van Addenda de nieuwe bijentroon. Bezoekers van de internationale vakbeurs worden uitgenodigd om plaats te nemen op de bijentroon en zich koning(in) te rijk te voelen tussen de kleurrijke Campanula’s.

De bijentroon zorgt voor interatieve promotie door haar aantrekkelijke en educatieve uitstraling. Bezoekers die de troon aanschouwen worden voorzien van informatie over bijen en andere insecten en hun cruciale rol in het ecosysteem. Ellen Damen, Marketeer van Addenda licht toe: “Met de bijentroon willen we inspiratie bieden aan de consument en spelen we in op twee trends. Allereerst vergroten we met de bijentroon de interactie op de winkelvloer in combinatie met Campanula en Hebe van Addenda. Ten tweede creëren we bewustwording over het belang van een bijvriendelijke omgeving.”

Binnen enkele weken gaat het Campanula seizoen van start. Tuincentra kunnen vanaf begin maart een vleugje koninklijke allure toevoegen aan hun winkelvloer door middel van de Addenda bijentroon. Bezoek Addenda van 23 tot en met 26 januari 2024 tijdens de IPM Essen in hal1, stand 1E40.

Bron:

Deel artikel